Ostatnio dodane
  • Zmiany w świecie podróżników
    Coraz głośniej mówi się o zmieniających się warunkach na rynku turystycznym i coraz więcej osób zaczyna zmieniać swoje od lat wyrobione przyzwyczajenia. Nawyki turystyczne w wielu krajach są dokładnie takie …
  • Gdzie wyjechać zimą na wczasy?
    Gdy poszukujesz dla siebie dobrej oferty turystycznej na zimę, wtedy niekoniecznie musi być to wypoczynek w zaśnieżonych turystycznych miejscowościach, na przykład w Zakopanym czy Karpaczu, a także w wielu innych …
Najnowsze komentarze

    Jakie pożytki z reklamy ma odbiorca

    Często słyszy się opinie, że reklamy są irytujące, męczące i zupełnie zbędne. Nie jest to prawda, bez reklam nie obejdą się chociażby media. Odbiorca reklamy, czyli potencjalny klient wbrew powszechnym opiniom też może z reklamy mieć wiele korzyści. Przede wszystkim odstaje wiadomość o tym, że dany towar w ogóle istnieje. Z reklamy dowie się także jakie produkt ma zastosowanie, jak prawidłowo go używać. W przypadku reklam społecznych może zostać zaktywizowany do działania, które w dłuższej perspektywie przyniosą mu poprawę samopoczucia, zdrowia, możliwość samorozwoju. Co więcej, niektóre specjalistyczne reklamy (na przykład leków sprzedawanych bez recepty) przyniosą bardzo szczegółowe i wiarygodne informacje o wskazaniach, przeciwwskazaniach a nawet dawkowaniu. Czyli mamy pożytki płynące z informacyjnej funkcji reklamy. Wreszcie nie można zapomnieć, że reklama, nawet jeśli jest nieskuteczna, to znaczy nie skłoni odbiorcy do decyzji zakupowej, może zwyczajnie rozbawić, być drobną przyjemnością. Nie mamy zbyt wielu okazji do śmiechu ? warto korzystać z każdej możliwości.

    Comments are closed.